2 Ιουν 2007

Δεν εχω ιδεα...

Αυτό το blog έχει δημιουργηθεί εδώ και μήνες αλλά από κείμενα niente!!! Κι αυτό γιατί δεν κατεβαίνει τίποτα στο κεφάλι μου.. Το βράδυ σκέφτομαι και το πρωί το ξεχνάω... Έτσι ακόμα δεν έχω γράψει τίποτα, ακόμα περιμένετε κι γκρινιάζετε... Ε Ούρσουλα;;

Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι πρέπει να γράψω (λέω για μένα γιατί η Big Sister μορφώνεται ενώ εγώ θα παραμείνω ντουβάρι for ever and ever!). Μήπως να αρχίσω να γκρινιάζω κι όποιος αντέξει;; Να παραληρώ;; Χμμμ... Λέτε;;

Μήπως απλά να το αφήσω στην τύχη του μέχρι να αναλάβει η σιστερω μου (εκ του sister και υστερω!!);; Η μήπως να αρχίσω να σας δείχνω καμία φωτογραφία και να σχολιάζω;; Μπα θα κουραστώ έτσι… Ωχ! Μολις έκανα το πρώτο μου ποστ!! Και ναι έγραψα βλακείες!

Μήπως να βάλω τίτλο «Προσοχή κολλητική βλακεια! Μεινετε μακριά!!»?? Έτσι θα έρθουν όλοι να διαβάσουν γιατί ως γνωστόν οι Έλληνες είμαστε της απαγόρευσης και της μλκς!(Να βρίζω μπορώ η θα φάω λογοκρισία;;)

By the way αυτό το κείμενο γράφτηκε στις 3:20 στο κρεβατάκι μου μες στο σκοτάδι με πράσινο στυλό!! Dont ask why πράσινο αυτό έπιασα μες στο χάος που αποκαλώ δωμάτιο…

Τέλος._

5 σχόλια:

Dr. Feleki είπε...

Go Pene gooooooooo!!!!

Oύρσουλα είπε...

Τι να κατέβει και σ'αυτό το έρημο το κεφάλι σου ;; Ως γνωστόν δεν έχει και τις καλύτερες προδιαγραφές....

Για αρχή όμως είναι καλο !! Απλά την επόμενη φορά πάρε άλλο στυλό γιατί αυτό το πράσινο μας γκάβωσε....

ΜικροΕισαιΚαιΦαινεσαι είπε...

Μπα;Τι μας λες;; Οπως ξαναειπα next time θα περπατησεις μεχρι το σπιτι σου!!!

Ενεσούλα είπε...

Ήρθε λοιπόν η ώρα!
Άντε, με το καλό, καλοφάγωτο και καλοκατάλυτο!!!:))

biG sister είπε...

Με δυνατότητες πολλές εμφανίζεσαι και αποδεικνύεις ότι τελικά το κατέχεις..

Μόνο εγω εφαγα την endless γκρίνια σου...

Congrats sis!