6 Ιουλ 2007

Α ρε Τζίμη...

Κάνω βουτιές σε βόθρο με εικόνες
φουσκώνω τα βυζιά μου με ορμόνες
θέλω να γινω σαν Αμερικάνος,
μ' αρέσει στα κρυφά κι ο Μητροπάνος

Έλληνας νεοέλληνας

Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψηλωσε η κοντούλα λεμονιά.
στα Σάλωνα δε σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Πόταμιά.

Κι η παπαλάμπραινα γυμνή
χαιδέυει δώρο συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο

Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δεν βγάζω άχνα.

Καιω τα δέντρα χτίζω μαιζονέτες
θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
σ' ένα κλουβι γραφείο σαν αγρίμι
παιζω ατέλειωτο βουβό ταξίμι

Έλληνας νεοέλληνας

Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψηλωσε η κοντούλα λεμονιά.
στα Σάλωνα δεν σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Πόταμιά.

Κι η Παπαλάμπραινα γυμνή
χαϊδέυει δώρο συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο

Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δεν βγάζω άχνα.

Φάκα addidas μου πιασε την φτέρνα
μπερδεύω το τζουκ μποξ με τη λατέρνα.
πάνω απ του τάφου μου το κυπαρίσσι
μαύρη χελώνα με έχει κατουρήσει

Έλληνας νεοέλληνας

Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψηλωσε η κοντούλα λεμονιά.
στα Σάλωνα δεν σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Πόταμιά.

Κι η Παπαλάμπραινα γυμνή
χαϊδέυει δώρο συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο

Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δε βγάζω άχνα.



-Τζίμης Πανούσης - Νεοέλληνας-




Α ρε Τζίμη... Τα λες εσυ χρόνια τώρα αλλά εμείς δεν ακούμε...

4 σχόλια:

Ενεσούλα είπε...

Είναι λίγο too much αυτός ο τύπος για μένα, αλλά οφείλω να του δώσω ρισπέκτ γι αυτούς τους στίχους!

biG sister είπε...

Και αν τον ψαξεις λίγο καλυτερα, εκει να δεις τι ρισπέκτ θα του οφείλεις..!

Δεν ειναι καθόλου του ματς!Απλά παρεξηγημένος είναι!!

Dr. Feleki είπε...

Θηριούλα, σε πιασανε οι ανησυχίες μολις ήρθες στην πρωτεύουσα...

Αναρχικός με Dolce & Cabana
στη μύτη δαχτυλίδι και μαλλί αφάνα
τι να μας πει κι ο Τζίμης, τι να γράψει
πιο πρώτα άστον να τα δει και να τα πράξει
δεν τον γουσταρω τον αναρχισμο σου λεω
μου φέρνει εμετό και απ΄ την ξινίλα κλαίω
κι αφού μου έδωσες εσύ την ευκαιρία
έγραψα και στο μπλογκ μου μια ωραια μαλακία

σορι για τα κακα λογια βρε, παω πλυνω στομα με σαπούνι κόκκινο(πρασινο δεν ξερω τι ειναι μη με ζοριζεις)

the BluElephant είπε...

ωραίος ο τζιμάκος. :)
http://www.musicheaven.gr/html/modules/coppermine/albums/userpics/25243/thumb_panousis300.jpg